Cerita Lucu Perampokan

Cerita Lucu Perampokan

"Nah,,,,,
Nang deso sebelah winginane enek perampokan omah, seng di rampok omahe pejabat RT, sebut ae PAK LUCKY,,,,,
'Akeh wong podo ngumpul nang omahe korban, POLISI ne yo enek......
Seng jenenge DHOMBUNDHEL penasaran, terus takok POLISI,seng nang kejadian perampokan.....
DHOMBUNDHEL pak polisi perampokane motif opo pak  ? POLISI perampokan uang mas, dan korbane mati kabeh sak omah.... Baru kali iki mas, nang deso KALIMADU enek perampokan korbane mati.... DHOMBUNDHEL lho kok bisa pak polisi, emang motife opo pak sampe kejadian mati kabeh sak omah kui.....
POLISI motif di karenakan sang korban pakai daster minim  ?  Terus para perampok menginginkannya.....
DHOMBUNDHEL HAHAHAHAHA perampokan model nafsu.....

Read More
3 SAHABAT ADU KEHEBATAN MEMANCING IKAN

3 SAHABAT ADU KEHEBATAN MEMANCING IKAN

Pada suatu hari, 3 sahabat yang punya hobi mancing ikan lagi ngobrol masing-masing mengadu kedahsyatan umpan pancing mereka.

HADI : “Tak pikir-pikir umpanku hebat bener.. lagi wae iku umpan nyemplung nang kolam, iwak wis podo nyamber podo kroyokan..” hahaha..

DHOMBUNDHEL : “Oeits.. engko disik broo, umpan pancing aku dong sing luweh hebat., lagi wae iki umpan tak plintir2 nang tangan, iwak podo nongol nang duwur kolam karo ngomong
(cepetan dooong bos leh mlintir2e wis gak kuat kih pengen mangan iku umpan.)
iku iwak wis gak sabaran karo umpanku.!” wkwkwk..

MASDARTO : “Tunggu disik brooo,, umpan aku dong sing paling huebat..”

HADI karo DHOMBUNDHEL: “Emange opo kehebatan umpan mu broo?”

MASDARTO : “aku kan ape mancing dino Minggu.. iku iwak dino Sabtu wis podo nang omahku, nakokne.. (Broo sesok sido mancing kan.?? tak tunggu lo Broo..) ngono omonge..” 😃😃😃

HADI: karo DHOMBUNDHEL: Gambluuusss weki Darrrr...

Read More
CERITA LUCU PENJUAL PULSA

CERITA LUCU PENJUAL PULSA

'Mas, beli pulsa 5.000 yang im3, ada gak?  Penjual ada mbak, yang berapa pulsanya,,, dari 5.000 sampek 50.000 ribu juga ada mbak,,pembeli 5.000 ribu saja mas, penjual gak sekalian 50.000 ribu mbak lebih murah, pembeli murahnya berapa kalo 50.000 ribu, penjual mbaknya bayar cuman  100.000 ribu, kan lebih murah,,, pembeli murah dari mana mas, kalo itu namanya meres pembeli donk, penjual ya gak, kan ada syaratnya stnknya di tinggal conter sini, pembeli ( dasar penjual goblok),,, sudah minum obat mas e,,, penjual obat apa mbak? la aku jualan pulsa, suruh minum obat, mbaknya kali yang belum minum obat.... Pembeli lagian mas jualan pulsa mahal amat, ya aku suruh minum obat biar waras hahaha... Penjual hahaha apa mau beli pulsa gratis seumur hidup mbak tanpa harus beli pulsa ke aku,,,
Pembeli mau banget mas kalo gratis tiap hari hahaha,,, penjual syaratnya mbak harus mau jadi istriku, gimana???
Pembeli apa aku harus bilang mau gitu mas...
Penjual kan ini cuman solusi yang terbaik biar gratis terus mbak tanpa harus beli pulsa....
Pembeli tukang pulsa playboy... 😠😠😠

Read More
CERITA LUCU DHOMBUNDHEL TAWAR MENAWAR

CERITA LUCU DHOMBUNDHEL TAWAR MENAWAR

Bar blonjo nang pasar ngawi, motore mogok, golek i bengkel motor adoh pisan, panas kreingeten, untunge DHOMBUNDHEL ngerti tukang becak sebelah pasar seng bar blonjo maeng, terus terjadi tawar menawar karo tukang becak, sebut ae hadi....

Dhombundhel,pak ongkos becak teko omah mbulung piro? Hadi 25.000  mas, dhombundhel oleh 10.000 ora pak, lhek oleh engko tak bonusi es teh pak, hadi yo ora oleh to mas, pripun jenengan niku... Dhombundhel roso mangkel nang ati, yowes pak 15.000 ae yo bonuse sego pecel engko..... Hadi urung oleh mas,,, dhombundhel la pas e piro iki pak, hadi pas e yo 25.000 mas,,, dhombundhel yoweslah lhek ngono aku sido mbecak teko mbulung pas, hadi monggo mas....
1 jam perjalanan tukang becak ngomong karo penumpange, mas engko ojo lali bonuse sego pecel karo es teh yo.... Dhombundhel ora jawab, meneng ae( tukang becak resek)....
Hadi piye to mas, tak ajak ngomong meneng ae ket maeng,,, dhombundhel pak sampeyan iki budeg opo  tuli,,, aku maeng lhek ngomong, tak bonusi sego pecel ongkose 15.000,,es teh 10.000,,,sampeyan ngotot tetep jalok ongkos 25.000 yowes to aku manut pak... Hadi yowes mas aku jalok banus banyu putih ae.....
Dhombundhel rumangsamu penak ngono ye pak jalok bonus-bonusan nang aku....

Read More
CERITA LUCU MBOK JEBRAK V PAK CIKRAK

CERITA LUCU MBOK JEBRAK V PAK CIKRAK

" Awale nang deso seng jenenge DESO PENCIL. Asal mulane yo urep uwong lhoro seng jenenge MBOK JEBRAK karo bojone PAK CIKRAK.
'Wong lhoro kui urep sederhaana, opo-opo wes enek kabeh, mergo pinter nandur polo wijo, yo telo, kacang, jagung, mbili, garut....
'MBOK JEBRAK, Oalah pak mbokyo leren-leren ngono, ojo mempeng lhek nandur polowijo,  PAK CIKRAK pie to bune iki, kan iso di dol nang kuto polowijo iki, iso ngasilne duet, sopo reti iso berhasil kebune dewe iki bune... MBOK JEBRAK, iyo bener sih PAK, tapi opo yo gelem wong kuto tuku polowijo koyok ngeneki... PAK CIKRAK pokok bersyukur karo seng gae urep ae bune.... yowes ojo ngrusulo ae bune... Iyo pak?
"TOK TOK TOK,,,, kulonuwun ?
MBOK JEBRAK sinten niku ? Kulo PAIDI mbok, aep nakokne jagung isek pora mbok, MBOK JEBRAK oalah lhe, wes aep di gowo nang kuto karo pak e,,, PAIDI oalah...
PAK CIKRAK, sepurane yo nak, pesenan uwong iki, tak tinggal sek bune nang kuto ngeterne pesenan yo,,, MBOK JEBRAK nggih pak, ati-ati....
1 jam kepungkur PAK CIKRAK muleh gowo duet, ora koyok biasane....
MBOK JEBRAK semapot ngenggon...
PAK CIKRAK kebingungan...

Read More
CERITA LUCU TENGAH WENGI

CERITA LUCU TENGAH WENGI

" Angine kenceng gebes ae koyok cidek panggonan laut 🌊
" Enak e ngopi iki karo cah-cah, sebut ae jenenge DHOMBUNDEL, LUCKY, HADI ***

" DHOMBUNDHEL : enak iki luck ngopi karo mbakar telo, cocok karo hawane...
"LUCKY : iyo bro, tapi telone sopo teruse ngeneki....
" HADI : halah koyok wiki lali ae luck, biasane pie ngno kok, dadak mbulet ae koyok untuk sabun 😁😁😁
" LUCKY : hahaha ora mbulet jane KANG mung wedi ae, mosok aep mbaleni neh yang terlupakan kae
😂😂😂
" DHOMBUNDHEL : wes-wes jo umpyek ae koyok dawon jero glangseng ae iki, wes dang budal kono LUCK, mbulet ae sawat dawet jalok neh wengko 😁😁😁
"LUCKY : hahaha ok bro....
"HADI : bro kayune sebelah endi iki, go bakar telo engko...
" DHOMBUNDHEL : nang mburi omah KANG seng tumpuk an kae

" HADI : tapi peteng ngono gone, wedi aku engko di kiro maling aku, lampune kakno enek pora wi....
"DHOMBUNDHEL : enek kang lampune nang ae.....

30 menit wes lebih.....

" LUCKY : walah bro telone babutane uabot tibak e, untung ae ora enek uwong nang sawah, wes ayo dang di bakar telone iki....

Dhombundhel : kilo cah kopine di sruput disek karo nunggu telo bakare mateng

LUCKY/HADI : josss tenan kopi e iki ☕ ☕ ☕
"DHOMBUNDHEL : bro rungokno suoro opo kae, kok rodok aneh ngono suarane...

Luck : suoro opo to bro, ket maeng aku gak krungu kok...
HADI : Iyo bro, aku yo krungu tapi aku meneng ae, wedi lek koyok nang pilem-pilem ngoono kae....
"DHOMBUNDHEL : suorone koyok khok khok kho kae lho mosok podo ora krungu kabeh bro...
"LUCKY : iyo bro baru krungu aku, engko disek lek ngono tak jiguk senter aku...
"HADI : atak e engko suoro uwong lagi SUNAH ROSUL bro 😂 😂 😂...
" DHOMBUNDHEL :wes ojo ramai ae, ayo di dingkek bareng- bareng.....
Lucky, hadi "" "ayo wes....
"DHOMBUNDHEL : huasemmmmm tibak e suoro kodok 🐸....
"HADI : hahahaha muka mesum ae wiki bro...
" LUCKY : kuwakkakakakakakkakak

"DHOMBUNDHEL : YOUH GAK PODO BOLO IKI
😅😅😅

Read More
Cerito Lucu Ngipi Bal - Balan

Cerito Lucu Ngipi Bal - Balan

   Ngopi maneh brooo karo moco cerito lucu siji iki.

   Ono bocah lanang ning salah sijine deso, sebut wae jenenge Lucky. Bocah iki mau hobby banget karo bal-balan utowo boso gaule sepak bola. Hehee...

   Mergo saking hobine bal-balan, bocah iku mau saben sore bar asar kae dolanan bal-balan karo konco koncone. Enek Dhom, Darto, Thoyib, Putro, Karo seng gede dewe Hadi. Seng neng kono dibagi rong tim. Tim'e Darto karo Tim'e Lucky.

   Singkate cerito, saking hobine bal, Lucky sampe ngipi dolanan bal. Lha, pas ngipi iku mau Tim bolane Lucky kalah. Tim bolane Darto ngegolne Siji neng gawange Tim bolane Lucky. Mergo dikirone Tim bolane Darto maen curang. Lucky ora trimo. Dekne emosi, trus maene ngawor koyo wong kesurupan. Ora bal thok seng disaduki, sikile wong barang gasak kabeh. 😄😄😄

   Akhere neng kono Darto emosi pisan, trus gelut Lucky karo Darto. Lha wes seru serune gelut, Ruh ruh lucky mbengok banter trus tangi, ngasi mboke kaget melu tangi pisan. Mboke trus takon neng Lucky, "Weki turu polahnmu koyo jaran ae ngopo to lee?". Deloken tembok kamarmu seng soko triplek jebol kabeh kui ngono piye jare? Jawabe Lucky ngene "gak ngopo2 mbok, aku mau ngipi bal balan trus gelut karo Darto. Lha neng ngipi mau ki rumangsaku nyadugi sikile Darto lo mbok. Lha kok jebule tembok (karo pringisan sikile aboh). Ealah, makane to hobby kok bal balan, hobi ki nyanyi nyanyi ngono, nek ngipi meneh lak kenek ngge rungon rungon mboke nek turu, hemat kaset. 😄😄😄😄

"Hamblusss mboke barang ki yone, wong sikile anake aboh sakmene gedene kok malah ndagel". Hancig ("Batene Lucky karo nyekeli sikile seng aboh"). 😄😄😄😄

   Wes ngono ae broo. Mugo mugo terhibur.

Salam kopdar ("ngopi disek ben gak edan"). 😃😃😃😃

Read More
PIN & W.A WANITA LAJANG CARI JODOH

PIN & W.A WANITA LAJANG CARI JODOH

Lelaki dewasa yang lagi cari jodoh berikut ini ada profile wanita lajang yang sedang cari jodoh , namanya juga jodoh jadi kita tidak bisa memastikan apakah dia jodoh anda atau bukan , yang pasti kita hanya bisa berusaha dan hasil akhirnya biarlah tuhan yang menentukan .

Read More
CERITO LUCU NENG JERO BIS

CERITO LUCU NENG JERO BIS

   Ono ing salah sijine dino ono wong lanang loro seng lagi wae muleh soko jakarta golek duit ombo. Wong loro iku mau muleh soko jakarta numpak bis. Mergo muleh ora ono duit. Mung cukup gawe numpak bis thok. Sebut ae jenenge Darto karo Lucky.

   Wayah neng njero bis njelalah ono wong dodolan kacang. Cang godog cang goreng, cang godog cang goreng. Lha Lucky trus tuku kacang papat regone siji 1000an. Darto pengen. Deke ngrogoh sak enek duite mung 10.000 seng karepe ngko nek mudun soko bis rep nggo mbecak tekan omah 5.000, berati sek siso 5.000 duite. Mergo pengen kacang Darto takon neng Lucky.

Darto : Kacange mau piroan broo?
Lucky : Murah dar, 1.000 oleh papat ( karo ngketiki kacang ).
Darto : Tenane broo?
Lucky : Tenan dar ( karo ngempet ngguyu ).

   Akhere Darto tuku kacange papat karo ngelungi duit neng bakule duit 5.000an. Trus karo bakule disusuki 1.000. Trus bakule mudun soko bis. Lha si Darto bingung trus clilang cliling jare Lucky kacange mau 1.000 oleh papat. Kok duitku 5.000 disusuki mung 1.000.

   Akhire Darto lagi sadar nek dikerjani karo Lucky. ( hangkrik Lucky ki terahe, titenono nek teko omah ). Trus Darto mlaku kluntrung-kluntrung lungguh maneh neng kursi ora ngomong opo-opo blas. Mung mrenguuttt ae, kacange seng nek tuku ora dipangan mung ditekem ae. Lha si Lucky ngerti ekpresine Darto koyo ngono malah ngguyuuu cekikikan.

"Ngopi disek ben gak edan" 😄😄😄

Read More
CERITA LUCU BINGUNG PREI

CERITA LUCU BINGUNG PREI

" Dino minggu iki akeh wong prei kerjo, enek seng turu atang-atang, renang, manceng, dan sak teruse....
" Jenenge sebut ae HADI mbek DHOMBUNDHEL...
" Hadi : dhom enak e prei ngeneki ngopo yo...
" Dhombundhel : alah kang mending yo turu atang-atang mbek chating ro cewek sebelah warung kae
😁 😁 😁
"Hadi : gamblus wiki dhom,,, mosok chating sakbendino ora waleh... Ngonokui dang di ajak kikuk ae kan enak gak usah chat-chat koyok iso bahasa inggris ae wiki dhom....
"Dhom : sopo seng bahasa inggris kang, aku lek ngomong chating cewek sebelah, haduh piye to kang sampeyan iki
😁 😁 😁...
"Hadi : la chat kan artine kuceng 😻
"Dhom : hahaha ngopi disek kang, ben gak edan
"Hadi : haduh wiki mumet opo stres dhom
"Dhom : hahaha

" semoga terhibur
😁 😁 😁

Read More
CERITO LUCU BOJO SENENG NGENTUT

CERITO LUCU BOJO SENENG NGENTUT

Siji dino mas dar rabi karo rondo sebelah deso, sakjane sih naksir anake tapi mergo kahanan akhire oleh mboke , mergo wis jodone akhire yo terimo ing pandum ora kenek anake oleh mboke mung mergo salah dedepi pas mati lampu 😀😀😀😀😀.

Singkat cerita mas dar arep malam pertama , masuk kamar matikan lampu , silak pingin kikuk. Lagi wae mapan turu jejer dadak ono suarane brot.... bojone ngentut , mas dar kaget . Terus bojone di iringke dadk muni neh brooot , di kurepne muni brooottt.... mas dar mutung nafsune ilang mergo mambu nganel nganek terus turu kursi....
Sekian ceritan iki mugo iso menghibur

Read More
πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜ CEWEK CANTIK CARI JODOH SERIUS

πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜ CEWEK CANTIK CARI JODOH SERIUS

CEWEK CANTIK CARI JODOH  , inilah cewek cantik hidung mancung bibir tipis mata tajam rambut panjan badan tinggi semampai body langsing gak gembrot kulit kuning langsat .
Bulu mata dan alis asli bukan pensil, gak banyak mekup di bibir dan wajah menambah keaslian alias bukan editan . Jika kamu suka coba bagikan , siapa tahu kami beruntung dan di hubungi sama do'i.

Read More
PIN BB DAN NOMOR W.A CEWEK CANTIK

PIN BB DAN NOMOR W.A CEWEK CANTIK

PIN BB DAN NOMOR W.A CEWEK CANTIK , gak bisa tidur karena kepikiran pingin punya pacar atau sekedar teman untuk ngobrol serta berbagi cerita , atau pingin kenal cewek lebih jauh lagi untuk nikah mungkin .

Kamu sudah dapat tempat yang cocok di sini, ada foto cewek cantik sekaligus nomor hp,pin bb dan nomor w.a sekalian . Hanya untuk kamu yang serius saja ya, yang main main mending jangan  , karena kamu tidak akan di gubris sama dia. Penasaran ingin kenal silahkan lihat foto di bawah ini. Dan silahkan cek Pin bb dan Nomor WA di bawah foto.

Read More
NO WHATSAPP (W.A) WANITA CARI JODOH

NO WHATSAPP (W.A) WANITA CARI JODOH

Inilah nomor hp dan whatsapp (w.A) wanita cantik mencari jodoh . Bagi anda pria lajang dewasa yang siap nikah siapa tahu ini adalah jodoh anda . Baca baik-baik informasi ini ,jika kamu serius ingin menjadikanya seorang istri . Silahkan anda lihat lihat dulu fotonya ,siapa tahu ini adalah wanita kreteria yg anda cari . Jika anda ingin serius silahkan tinggalkan nomor hp anda di kolom komentar .

Read More