CERITO LUCU JOWO MALEM JEMAH

CERITO LUCU JOWO MALEM JEMAH

Bengi bengi wayah udan. Paling penak yo ngopi karo rokokan. Enek ugo sing lagi asyik moco koran.

Ngomong ngomong soal moco koran. Aku kelingan ceritane tonggoku broo. Deke wes ndue bojo. Jenenge seng lanang Paijo lha seng wedok Paijah. Jenenge jodo ki po yo ngonokui ya broo. Sampek jeneng barang kok meh podo. 😄😄😄

Lha neng kono Paijo lagi penak penak lunggung jigang rokokan karo moco koran, ujug-ujug bojone seng jenenge Paijah mau takok.

Paijah : Sampeyan ki yahmene kok jek moco koran ki moco opo to pak? Tek seru tenan nek moco.
Paijo : Iki lo buk, enek berita warung kopi seng terkenal sak kabupaten ngawi.
Paijah : Mosok to pak. Gek warunge nengdi iku panggonane pak.
Paijo : Warunge neng Ngawi buk. Deso Mbulung, Kartoharjo. Warunge kreatif banget buk.
Paijah : Ealah lha bakule jek nom po wes tuwek pak?
Paijo : Bakule sek nom-nom buk, gek bocahe yo sopan sopan. Marai aku pengen ngepek mantu ae buk. 😊😊
Paijah : Aku setuju kui pak, gek ayo ndng gage rono pak. Penasaran aku.
Paijo : Sek to seekkk, saiki lo jek udan. Mbok yo sesok sesok ae ngopo tow.
Paijah : Hahahaha, nggeh pak. Saking semangate aku pak.
Paijo : Semangat yo semangat, tapi kopiku yo ojo diombe kabeh ngonokui tow.
Paijah : 😄😄😄😄 sepurane pak. Yo wes tak gawekne meneh neng gelas gede ben awet.
Paijo : Wes ora usah buk. Ayo ndang mlebu kamar mumpung malem jemah.
Paijah : Ayo pak. Eleng ae pean kii.

😄😄😄😄😄

Read More
GAMBAR KATA LUCU JAWA

GAMBAR KATA LUCU JAWA

   Gambar ucapan lucu. Gambar iki isine kata kata seng niate gawe guyon. Seng ora ono niatan opo opo kejobo mung sekedar menghibur konco konco kabeh. Kata kata iki biasa digawe neng kehidupan sak bendino. Roto roto neng masyarakat umum. Sopo seng biasa guyon neng facebook group warung kopi kopdar mesti tau ngerti. Ora liyo guyonane yo ngeneki modele. Ngopi disek ben gak edan. Sruuuffff jleebb.

πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Read More
GAMBAR UCAPAN LUCU TERBARU

GAMBAR UCAPAN LUCU TERBARU

Gambar ucapan lucu. Gambar iki isine kata kata seng niate gawe guyon. Seng ora ono niatan opo opo kejobo mung sekedar menghibur konco konco kabeh. Kata kata iki biasa digawe neng kehidupan sak bendino. Roto roto neng masyarakat umum. Sopo seng biasa guyon neng facebook group warung kopi kopdar mesti tau ngerti. Ora liyo guyonane yo ngeneki modele. Ngopi disek ben gak edan. Sruuuffff jleebb.

πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Read More
CERITA LUCU TENTANG PEKERJAAN

CERITA LUCU TENTANG PEKERJAAN

Rinjani: "Mamaku guru
Dhombundhel: "Mamaku punya toko."
Masdar: "ibu ku seorang pelacur...

Masdar membuat Bu Guru ( yety ) kaget gak karuan.

"" Masdar ,disuruh menghadap Bapak Kepala Sekolah. Sekitar lima belas menit kemudian masdar kembali ke kelas, sambil tersenyum,sambil menunjukkan buah pir yang di bawanya.

Yety: "apa yang dikatakan Bapak Kepala Sekolah padamu?"

Masdar "setiap pekerjaan adalah mulia dan punya sumbangan dan tunjangan hidup.
Kemudian bapak kepala sekolah minta nomor hape ibuku , setelah itu ngasih buah pir."
Yety: "( haduh kepala sekolah peyang ini )???"

Luky: emak gue cantik, adek gue cantik.
Kenapa aku gak cantik ?apa aku bukan anak kandung orang tuaku....

" Putra : tenang saja luk... bagaimanapun mereka juga orang tuamu yang udah ngerawat kamu sejak kecil...

""" Agus : tapi aku juga iri sama adek ku...kenapa aku gak secantik adik ku...

Putra : ya sudah kamu yang sabar saja... semua sudah ada yang ngatur...
" Agus: iya aku sudah cukup bersabar... tapi kenapa aku gak cantik seperti bu guru ku...???

Putra :  kamu pengen tau kenapa kamu gak cantik gus....
Agus : emang kamu tau ?
Putra : taulah...
Agus  : gimana caranya ...???

Putra : sekarang kamu buka celanamu...dan kamu lihat daleman celana kamu .......apa kamu pantes jadi orang cantik ?
Agus "  emang kenapa  ( wajah cemberut ) setan kamu bro...
Putra " kamu gak nyadar ya kalau kamu itu laki - laki...

"""Teman sekelasnya tertawa dengan lantang HUAHAHAHAHAHAHAAH

Read More
CERITA BELUM ADA JUDULNYA

CERITA BELUM ADA JUDULNYA

*" Dino minggu aku arep golek OTC ( orang terlalu cantik ).

" Cantik iki opo dulore ganteng yo...!!!!

MASDAR " pandangan beribu-ribu wajah cantik hanya ibuku yang paling cantik,karna telah melahirkanku...

Ayah " dulu bapak juga ganteng dar,sampai ibu mu nangsir bapak...

Ibu" ah bapak,jangan critain ke anak to pak ?
Bapak " gak apa to bu,biar tau kisah cinta kita bu...
"Ibu,iya bener juga sih pak ? Tapi apa mungkin anak kita pintar cari pendamping seperti ibu ini ya pak ?

" Bapak " pastilah bu ,anak kita satu-satunya,yang pasti lebih hebat dari bapaknya....

"Masdar" ngomong apaan sih bapak sama ibu ini ,seru amat mbahasnya ?
Bapak /Ibu ; masalah bapak ,ibu dulu nak...masih pacaran...

     "Masdar " owh gitu to bu,...

ASSALAMUALAIKUM .....???

Masdar " waalaikum salam , siapa ya..,
Tamu " saya mas ,buka in donk pintunya ...?
Masdar" iya bentar,sabar ya...( siapa sih kayak tau suaranya).Owh kamu to , DIN ? Ada apa din ?
DINA " itu lho masdar ,aku mau minta bantuan ke kamu , kamu bisa gak ,bantuin aku hari minggu ???
"Masdar " hmmmm...kayaknya hari minggu aku gak bisa din,ada keperluan lain.Lain kali aja gimana din ?
Dina " ya sudah kalau kamu gak bisa bantuin aku,aku pulang mas,assalamualaikum.

*" Masdar "lho lho lho... dina kok gitu sih ,ada yang salah dengan ucapanku ( kenapa ni cewek ).
Dina " gak ada yang salah mas,dina yang salah ?

Masdar " dah gini aja gimana kamu ikut aku saja ke puncak,
Dina"gimana to mas ini,tambah ngajakin dina kw puncak ???

Ibu " siapa dar tamunya....?
Masdar "itu bu temen aku dulu,waktu di sekolah
Ibu" owh itu to temen kamu...

Dina" heee iya bu,saya temenya masdar dari sekolahan...
Ibu" ya sudah lanjutin ngobrolnya ?

Bapak " betapa aku bahagia dengan ibu yang punya paras wajahya yang cantik....ooooo oooo oooo...
Ibu "ih bapak ngomong apaan sih ?
Bapak " belajar nyanyi bu  ,biar ibu tambah awet muda hihihihi.
Ibu" ah bapak bisa saja...

DINA" mas siapa yang lagi bernyanyi itu ?
Masdar " bapaku din, biarin saja, emang gitu bapaku tiap hari..
Dina" oalah ternyata bapak kamu pandai bernyanyi ya mas ????

Masdar " hahaha gak juga din...

Read More
Cerita Kucu Abunawas TO THE POIN Sajalah

Cerita Kucu Abunawas TO THE POIN Sajalah

Cerita Lucu Abunawas TO THE POIN Sajalah Jawa Version. Saiki ceritane Abunawas wes terkenal banget, tenare ora mung antar kota antar propinsi koyo bis patas, nanging sak negoro Bangdad kabeh kenal Abunawas, sampek lintas agama barang bree.

Siji dino Abunawas ditekani pendeto karo pastur sing penasaran karo kecersikane Abunawas. Abunawas dijak OTW numpak sandal karo ngobrol bertukar pikiran, pengalaman lan pendapat. Sedino melaku keroso kesel lan luwe.

Pendeto: Istirahat disek, kesel tur luwe
Pastur: Mas Abu, piye lek sampean golek santunan gawe tuku panganan? Aku karo Pendeto tak jogo barang ning kini karo kebaktian alias ibadah (sok religius)
Abunawas: Okelah... aku cabut saiki

Abunawas dor to dor njaluk welas asih warga kanggo tuku panganan, sak tuku panganane pisan terus bali nang pastur karo pendeto.

Abunawas: Iki... ayo maem, aku wes luwe banget
Pastur: Mengko waelah, aku karo pendeto sih poso

Jero ati nelongso, tapi Abunawas macak sabar, lan lanjut ngobrol ngalor ngidul. Wayah bengi, Abunawas ngilingake.

Abunawas: Wes bengi bro, ndang buko, aku yo wes luwe banget ki
Pendeto: Bukone besok isuk mas Abu...
Abunawas: Ya wes lek ngono aku jaluk jatahku wae ya
Pastur: Ojo ngono ta, awak dhewe kudu kompak, ya too
Pendeto: Ngene wae, mergo wes bengi, ayo turu, sopo sing ngipi paling apik, besok isuk bakal oleh jatah mangan paling akeh. Piye...?
Pendeto: Setuju...

Abunawas tambah jengkel, deweke paham lek dikibuli. Abunawas ora iso turu, molak malik weteng luwe. Delok kancane turu pules, Abunawas beraksi..!!!!!!

Wayah isuk podo tangi, podo cerito ngipine dewe-dewe.
Pendeto: Mang bengi aku ngipi mlebu surgo, byuuuh uapiiik tenan
Pastur: Mang bengi aku ngipi ketemu tuhanku, byuuuh jian agung, tenang pikir
Abunawas: Mang bengi aku ngipi mangan wareg (to the poin, ora basa basi, karo ra rumongso salah)

Ceruta lucu Abunawas. Tibakne panganane wes di entekno Abunawas dik bengi, wkwkwkwkwkkwkw,, yo jelas pendeto karo pastur kalah apik ngipine, saiki gantian wong loro kuwi sing keluwen. Hahahaha Abunawas dilawan. Salam kopdar.org

Read More
CERITA LUCU KONCO KOPLAK

CERITA LUCU KONCO KOPLAK

Hujan tiap hari gak ada henti-hentinya sama sekali...
lihat saja sungai-sungai pada banjiran.
Mendingan kita ngopi bersama sahabat kita yg dekat....

KRING KRING KRINGGGGG.....!!!!

"" Halo bos ,lagi di mana...?
Bagio " aku lagi di WC , tumben telepon aku...
Bardat" Iya ,lagi kangen bos suasana kayak kita dulu itu.....
Bagio"hahaha ,,,,iya bro...gimana ya sahabat kecil kita,,,mungkin kalau ketemu pasti berubah wajah,kulit,fisik,...
Bardat " kayak power ronjes ae bos-bos...jelas kalau itu....ayo ngopi bos di warung tongkrongan kita dulu....

   *""" Bagio "sip benar ngopi DAT....ayo mlucur TKP ae...
*" Bardat " ok bosss....!!!

*" Bu kopi dua ya.,...
Sarijem " iya mas, kopi apa mas ?
Bardat " masak lupa bu sama aku...dulu yang sering mampir warung ibu tiap hari...

*Sarijem " bentar -bentar mas,...tak natap wajahmu mas boleh to...
Bardat " boleh banget bu....
Sarijem" kalau tak lihat-lihat sih kayaknya bener,,kalau gak salah mas Bandot ya namanya ???
" Bardat " haduh ,,,ibu ini,,,,catat bu namaku BARDAT BARDAT...
"Sarijem " hahahahaha iya-iya mas bardat ,temennya mana mas ?

"" Bardat "masih di perjalan bu ,mau ke rumahnya ibu sarijem...
Sarijem" ah mas bardat bisa aja....jadi gak ini kopinya...
Bardat "jadilah bu sarijem yang centil ,kopi dua bu,,,kopi susu tapi aku meras sendiri ya bu

Sarijem " iya gak apa mas,meras sendiri ,tu kambingku lagi tidur ....

"" Bardot "hahaha....

Greng greng sssssst ...gimana dat,,,udah pesen kopinya ???
Bardat" tenang bos,sudah pesen kok kopinya ,kata bu sarijem suruh meras sendiri susunya hahaha...

Bagio " wah asik ni ,bikin betah aku tiap hari ke warung,walo ngutang....
Bardat '"dasar kamu boss,,,dari dulu sampai sekarang masih saja sifatmu....Bagio hahaha masihlah dat,,,mana ibunya bro....

Bardat "masih di belakng bikin kopi bos...

Bagio " owh....di BAKAO kamu kerja apa bro...
Bardat "biasa bos...kerja gali kuburan,ya rumayan bos gajian 12 juta...

Bagio " waooo... besar amat gajian kamu bro....gak bisa bayankan kalau gaji kamu sebesar itu , 12 juta perbulan,,,aku ikut kerja ya bro...

Bardat " boleh-boleh aja bosss , beneran mau ikut kerja aku....
Bagio "beneran bro...

Sarijem " ni mas kopinya...
Bardat,Bagio , iya bu...

Sarijem " Ikut nimbrung boleh ibu mas....??? Kayaknya seru critanya...

Bardat " aku jelasin cara kerja gali kuburan...gaji 12 juta itu dalam waktu 10 tahun, tempat tidur nyari sendiri....masih mau iku kerja bareng aku....

Bagio" gambluzzz kamu Bardat ,aku dengerin sampai gini ternyata kamu nglawak....

     BRDAT " huuuahahahahahahhaahha

" SELAMAT MEMBACA SEMOGA TERHIBUR *


Read More
CERITO LUCU PAIJO NENG BALI

CERITO LUCU PAIJO NENG BALI

Enek wong lanang sing lagi wae dolan neng Bali. Sebut ae jenenge Paijo. Mergo deweke iku mau wes paham kehidupan lan gaya gaul wong Bali, dadi wes gak kaget. Biasa neng Bali gaya cangkruke nek ra mabuk yo liya liyane. Hal ngono iku wes biasa kabeh. Makane wong loro iku mau mergo neng desone gawene yo mabuk, gek dasare mantan preman pisan 😉😉😉

Lha pas wayah Paijo iku mau metu, enek wong cangkruk neng pinggir ndalan nawani ngombe. Mergo Paijo iku mau seneng mabuk yo gelem ae. Lha bareng wes do mabuk parah Paijo pamit, karepe arep dolan gene kancane daerah kono. Lha lagi teko tengah dalan Paijo yo kroso mabuk, wes gk kuat ndlawat. Akhere deke leren turu neng bangunan kosong.

Jenenge wong lagi mabuk gak peduli omah iku omahe sopo. Enek wong opo ora. Langsung wae wong loro iki nggeletak atang atang bablas turu.

Bareng wes rodo peteng meh isya kae Paijo tangi. Lha njelalah enek koncone jenenge Paidi seng arep didolani iku mau tibake omahe yo sebelahe. Seng pas iku yo lagi nggoleki Paijo seng jare rep dolan neng omahe.

Bareng Paijo metu soko bangunan kosong iku mau, Paidi kaget weruh Paijo iku metu soko bangunan sanding omahe. Langsung wae Paidi jenggirat marani Paijo njur takok.

Paidi : Lho bro we po manggon neng kene?
Paijo : Iyo bro, lha ngopo emange?
Paidi : Lha kui lo bangunan seng gawene ngge ngebong wong mati. Lha iku awune sampek akehe koyo ngono.
Paijo : ( kaget ) langsung melayu cincing cincing neraki pager.
Paidi : ( guyu cekakakan ) 😄😄😄😄

Cerito iki mung Fiktif, ora enek maksud liyo kejobo niate menghibur.

Matur sembah nuwun.

Read More
CERITA LUCU, EYEL-EYELAN

CERITA LUCU, EYEL-EYELAN

WIKIPEDIA : Aku ngerti kabeh.
FACEBOOK : Aku kenal sama semua orang.
GOOGLE : Aku ndue kabeh.
MOZILA : Ora ono aku kabeh ora iso di akses.
EXPLORER : Kan aku ijek ono.
MOZILA : Apo'oseh kowe-kowe, ganggu acara aku bae!
EXPLORER : Mozila. Kowe sih, ngaku-ngaku cuma ono kowe dewe!
INTERNET : Uwes-uwes! orasah kakean cocot kowe kabeh, nek gak ono aku kowe kabeh gak bakalan ono!
FACEBOOK : Huuu, yang paling sering dikunjungi kan gue, jadi gue yang terbaik.
YAHOO : Facebook, Inget.! tanpa gue lo gak bisa buat Email!
GOOGLE : Yahoo, Aku yo iso gawe Email. INTERNET : ssstttzz... Kabeh uwes ngerti aku sing paling hebat :p
KOMPUTER : Aku Paling dewa nang kene.
PLN : Crewet kabeh kowe! Tak pateni listrike modar kabeh!
GENSET : Tenang wae kan ijek ono aku.
PLN : Genset, Menengo juh.
PERTAMINA : Awas! kalian semua, saya stop pasokan BBM baru tau rasa loe.
SOLAR CELL : tenang bray pokok ijek enek aku kabeh aman.
MATAHARI: Eiittt.. Gak tak sinari trus piye perasaanmu hee!!
AIR, BATUBARA, PETIR dll : Woeeee Aku ojo di lalekne wooooeeee !!!
BUMI: Kowe nek gak enek aku mesti gak bakal enek paham!
JAGAD RAYA: Kowe kabeh nek gak enek aku mesti kowe kabeh gak bakalan enek ngerti.!
TUHAN: Crewet kabeh kowe-kowe ki. nek gak enek aku kowe kabeh gak bakalan enek, melek to melek, opo perlu tak pijet iki tombol off 😬😬

Cerita ini hanyalah fiktif belaka bila terjadi kesamaan nama atau merasa ada yg tersinggung kami mohon maaf yg sebesar-besarnya 🙏🙏

Read More
CERITO LUCU PAIJO NDUE KENALAN ANYAR

CERITO LUCU PAIJO NDUE KENALAN ANYAR

Sore iku Paijo lagi numpak sepeda motor, nggoleki omahe Paini, kenalan anyar oleh soko pesbuk..
Rumongso kesasar, Paijo langsung mbukak pesbuk.. terus inbox-an nang akune FB Paini..

Paijo : "Halo Yank... Aku wis tekan daerahmu iki.. Terus mlebu gang sing endi..?"
Paini : "Sing enek gapurane Mas, terus sampeyan lurus kiro-kiro 25meter ono omah gedong tingkat apik, warnane biru, mobile akeh.."

Paijo : "Siap..! aku wis teko kono.. iki omahmu to
Yank..?"

Paini : "Dudu Mas sampeyan belok kanan kiro-kiro 10meter ono lapangan badminton.. Lha sebelahe lapangan iku.."

Paijo : "Pasti iku omahmu yo yank..?"

Paini : "Iku omahe tukang jahit Mas.. Lurus ae
mengko mari jembatan ketemu omah, ono tulisane ISI ULANG PULSA lha iku.."

Paijo : "Mesti iku omahmu khan..?"

Paini : "Iku jenenge konter hp, Mas.. sampeyan belok kanan ae, terus ketemu kuburan.. lha ngarepe kuburan iku.."

Paijo : (wis arep ngamuk) "Omahmu yank..?"

Paini : "Iku gerbang kuburan Mas.. sampeyan ojo mlebu.. sampeyan belok kiri ae, mengko weruh
peternakan bebek gede iku.."

Paijo : (kudu ngamuk temenan) "Aaarggh..! Iku
omahmu tho..?"

Paini : "Aku dudu bebek Mas.. iku isih lurus
terus....mengko ketemu alas.. ikuu.."

Paijo : (wes anyel) "Iku omahmu yaannkk...???!!!!!!"

Paini : "Aku dudu monyet Mas.. sampeyan lewat alas lurus terus, mengko ketemu masjid.. lha sebelahe masjid iku.."

Paijo : (emosi pwuol) "Nek pisan iki ngomong dudu
omahmu.. tak santet temenan awakmu yank..!!!"

Paini : "hehehe.. sabar Mas, dadi wong kok ngamuk-an.. yo iku omahku.. wis ketemu durung Mas..?"

Paijo : (lego campur lemes) "Iyo.. aku wis nang ngarep omahmu iki.. asyeem yo Ayang Paini ki.. gawe pegele awakku.. Awas mari ngene, ketemu tak jiwiti sampeyan..hehehe.."

Paini : "Yo wis.. mlebu ae.. Ono emakku neng njero omah kok, Mas.."

Paijo : "Lho kok malah emakmu sing dikongkon
nemoni??? Lha awakmu nang endi yank..???"

Paini : "Aku wis suwi nang Hongkong dadi TKW
Mas.."

Paijo langsung ndlosor nang suket kejet-kejet stroke'e kumat stadium pitulikur...

😄😄😄😄

Read More
PASIEN RSJ BELUM SEMBUH

PASIEN RSJ BELUM SEMBUH

Seorang Dokter di salah satu Rumah Sakit Jiwa di mbulung, memanggil 3 orang pasiennya untuk memberikan tes kejiwaan. Untuk mengetahui apakah mereka sudah sembuh atau belum, atau bahkan makin parah?
Pasien tersebut masing-masing bernama PUTRO, AGUS dan IPUT. Maka mulailah tes tersebut satu-persatu.

DOKTER : "Putro, apa namanya ini ..?” (sambil nunjuk hidung)
PUTRO : “Gigi dok ….”
DOKTER : “Ah… ternyata kamu belum waras”, sambil memanggil pasien kedua.

DOKTER : “Kamu, Agus, apa namanya ini ..?” (sambil nunjuk mata)
AGUS : “Mulut dok….”
DOKTER: “Wah kamu lebih parah”, dan si dokter memanggil pasien terakhir….

DOKTER : “Iput, apa namanya ini …?” (sambil nunjuk mulut)
IPUT : “Pasti mulut dong ….”
DOKTER: “Wah kamu udah agak baikan… , tapi sekali lagi yah…”
DOKTER : “Apa namanya ini ..?” (sambil nunjuk mata)
IPUT : “Wah dokter ini bagaimana sih, itu kan mata dok.”
DOKTER : “Ternyata kamu betul-betul sudah waras…..”
IPUT : “Iya dong dok, orang kan mikir pake ini..” (sambil nunjuk jidat)
DOKTER: “Ooooh. Apa namanya itu …?”
IPUT: “Pantat dok…….!!!!!”
DOKTER: ”nelan infus" 😂😂😂


Wkwkwk kelihatan pasiennya pada belum ngopi 😆😆

☕☕ "NGOPI DISIK BEN GAK EDAN"

Read More
CERITA LUCU NGOPI BERSAMA

CERITA LUCU NGOPI BERSAMA

Hari yang sangat enjoy malam ini...minum kopi di temani sebungkus rokok tengwe...
"* Kehidupan di desa yang sunyi dan tentram ini...
Suara jangkrik,kucing,codot saling meramaikan suasana malam ini....sambil nyruput kopi ,datanglah teman lama ku , sudah 1 tahun gak ketemu....!!!

DHOMBUNDHEL : gimana kabarmu brow...
MASDAR : ya beginilah bro ,hidup di kampung ,apa adanya hahaha...
DHOM : ah kamu bro , kita kan sama-sama orang desa...
MASDAR : iya tau bro...ngomong- ngomong tumben kamu ingat sahabatmu ini.,..
DHOM : ingatlah ,kita kan dari kecil bersama...
MASDAR : ok lh...bentar ya ,aku bikin kopi dulu bro...
DHOM : siiip bro...
    MASDAR : masuk rumah,,,datanglah sahabat karibnya,sebut saja lucky...
LUCKY : eh bro ,baru apa sudah lama kamu disini...?
DHOM : baru bro ,
LUCKY : anak mana bro kamu...?
DHOM :  aku anak desa sebelah bro...
LUCKY : oh ,,,kebetulan bro kamu di sini ,tambah ramai tar....
DHOM : biasa ae bro...
LUCKY : gak gitu juga bro,,,kemaren masdar telpon aku ,suruh main kerumahnya ,katanya mau di kenalin cewek...
DHOM : wah asik  bro ,aku juga masih sendiri ,
( mudah2han cewekya kena aku )...

MASDAR : asik ni kayaknya mbahas apa bro...? Ni  minum dulu kopinya , biar kuat matanya melek...

DHOM ,LUCKY ; tenang masdar pasti aku minum kopinya tar...
LUCKY : katanya kemaren mau di kenalin cewek aku bro...¿¿¿
MASDAR : oh ,itu to,,,iya luck tenang pasti aku kenalin cewek itu ke kamu....
LUCKY : siap bro ( yessss )...
DHOM : aku juga mau bro kenalin cewek itu...???
MASDAR : bentar lagi keluar ceweknya bro ,namanya KUNTI...
DHOM,LUCKY : kok namanya radak asing gitu masdar....
MASDAR :tenang bro ,pasti aku jamin kalian suka sama cewek kunti itu...
LUCKY : anak mana bro...
MASDAR : anak depan rumahku luck..
LUCKY: beneran ta bro...
MASDAR : beneranlah luck...
LUKY : penasaran aku bro , sama cewek kunti itu...?
MASDAR : sudahlah luck ,tenang pokoknya , minum dulu kopinya...
LUCKY : ah kamu masdar....siapa sih ,sebenere ceweknya itu bro...
MASDAR : mbak kuntilanak luc ,tu di pohon manggaku tinggalnya...

DHOM,LUCKY : anjurittt kamu bro...setan kamu kenalin ke kita....

MASDAR : HA HA HA HA HA

****SEMOGA TERHIBUR ***

Read More
CERITA LUCU ROMANTIS WARUNG KOPI KOPDAR

CERITA LUCU ROMANTIS WARUNG KOPI KOPDAR

Siang siang minum kopi
Kopi hitam bikinan sendiri
Ayo kawan kita berbagi
Berbagi cerita lucu terkini 😄😄😄😄

Di waktu saya pergi disuatu tempat. Saya melihat ada seorang cowok dan cewek lagi asyik pacaran. Disana mereka saling gombal gombalan gak jelas. Yang endingnya bikin ngocok perut. 😄😄😄

Penasaran gimana ceritanya, langsung saja.

Waktu saya keluar rumah cari angin lah wajar jomblo gak punya pacar jadi malam minggu muter muter saja di alun alun sambil lihatin orang pacaran. 😄😄😄

Lalu aku berhenti sejenak, nguping sedikit gimana sih caranya gombalin cewek. Wajar aku kan masih lugu. 😄😄😄

Begini percakapan mereka :

Cewek : Kalo eneng lihat Abang, eneng jadi ingat lagunya Ada band dech.
Cowok : Beneran neng, Abang jadi GR nihh.
Cewek : Iya bener bang.
Cowok : Yang judulnya "Kau auraku" ya neng?
Cewek : Bukan bang.
Cowok : "Surga cinta" ya neng?
Cewek : Juga bukan bang.
Cowok : Terus lagu apa neng?
Cewek : "Manusia Bodoh".
Cowok : Nangis, mau bunuh diri gak jadi.

😄😄😄😄😄

Terima kasih semoga terhibur.
Salam kopdar "NGOPI DISEK BEN GAK EDAN" SRUUUPPP JLEEBBB. 😄😄😄😄

Read More
GAMBAR KATA KATA LUCU DI SOSMED

GAMBAR KATA KATA LUCU DI SOSMED

Gambar ucapan lucu. Gambar iki isine kata kata seng niate gawe guyon. Seng ora ono niatan opo opo kejobo mung sekedar menghibur konco konco kabeh. Kata kata iki biasa digawe neng kehidupan sak bendino. Roto roto neng masyarakat umum. Sopo seng biasa guyon neng facebook group warung kopi kopdar mesti tau ngerti. Ora loyo guyonane yo ngeneki modele.

😄😄😄😄

Read More
GAMBAR KATA-KATA LUCU SEPUTAR JOMBLO

GAMBAR KATA-KATA LUCU SEPUTAR JOMBLO

Gambar kata-kata lucu seputar jomblo. Kata kata ini cuma kiasan broo. Tidak ada maksud menyinggung atao gimana bro. Soalnya aku sendiri juga jomblo. 😄😄😄😄

Kata-kata ini sebenarnya cuma kata yang bersifat menghibur saja, barang kali para jomblo-jomblo yang lagi kesepian, lagi melamun nggak jelas. Mending baca baca artikel lucu-lucu di sini.

Mungkin hanya sebuah kata, tapi siapa tau dengan kata-kata kata ini bisa membuat anda lebih nyaman dan rilex dalam menjalankan aktifitas. 😊😊😊

Terimakasih, selamat membaca.

Read More
Gambar Pantun 2017

Gambar Pantun 2017

Kumpulan gambar pantun versi indonesia. Pantun ini hanyalah sebuah kata yang berisi kata kata biasa yang mungkin semua orang biasa mengucapkannya. Dan kata kata ini dibuat dalam bentuk pantun supaya menambah wawasan kita sendiri. Seperti apa pantunnya kita bisa langsung kumpulannya di kopdar.org.

Ini hanya sebagian kecilnya..

Mak clorooottt...!!!!

Read More
Kisah Abunawas JADI AYAM JAGO Jawa Version

Kisah Abunawas JADI AYAM JAGO Jawa Version

Kisah Abunawas Jadi Ayam Jago Jawa Version. Ono wae akale Abunawas supoyo iso lolos soko jebakane Raja sing senengane iseng ngerjai Abunawas. Wayah iki Abunawas di undang nang kerajaan, berendam bareng ning kolam air hangate Raja bareng poro Mentri.

Pas dino sing ditentokno, poro mentri wis siap ono jero kolam bareng Raja sinambi ngobrol. Abunawas sing teko kari langsung wae di sumanggakno nyemplung kolam karo Raja. Tengah-tengah ngobrol dumadak Raja matur...

Raja: Ayo kabeh nyilem, ora oleh judul soko banyu yen ora duwe endhog pitik. Nek judul tanpo ndog... brati keno hukum. Piye, setuju?
Para Mentri: Setujuuuuuu (mergo wes disiapne teko awal)

Abunawas rumongso yen dheweke dijebak karo Raja, tapi duduk Abunawas yen kenthekan ide. La terus piye??!

Hwehehehe... penasaran thooo. Terusno mocone kopdar.org

Ora suwi nyilem, Raja lan poro mentri metu soko banyu karo nyekel endhog sing pancen wis disiapne ning jero kolam. Lah terus piye kabare Abunawas... yo jelas ora judul-judul soko nyilem, dheweke muter otak supoyo biso lolos soko hukuman, mergo Abunawas ora duwe endhog.

Tapi akhire Abunawas metu soko nyilem lan langsung kluruk...
Abunawas: Kukuruyuuuuuuuuuk
Raja: Abu... lapo kowe kluruk? Lah endhogmu endhi?
Abunawas: Punten Raja, kulo niki kan pitik jago, mboten ngendhog!!

Kisah Abunawas Jadi Ayam Jago. Heheh weleh... terang ae Raja lan poro mentri langsung ngacir mergo isin. Ayam betina gitu looooo iso ngendhooog. Hawahahahahahaaaaaaah. Terusno guyune ojo di emfet, tetep ning kopdar.org ya.

Read More
PANTUN KATA BIJAK JOWO

PANTUN KATA BIJAK JOWO

Gambar pantun seng isine kata bijak iki salah sijine ukoro seng biasa gawe ngelekne wong seng atine lagi mati supoyo iso kebukak meneh lewat kata kata iki. Ora kanggo sopo sopo, iki yo kanggo awakku dewe. Supoyo biso belajar soko kesalahan seng wes wes. Kabeh kesalahan iku mesti saben wong tau ngalami. Tapi nek awake dewe ora biso ngerubah iku yo podo wae. Mugo mugo wae mergo kata kata iki awake dewe iso dadi pribadi seng luweh apik lan bijaksono.

SALAM KOPDAR "NGOPI DISEK BEN GAK EDAN", SRUUUPPPP JLEEBBB.

😄😄😄

Read More
Ucapan Lucu Jawa Bergambar

Ucapan Lucu Jawa Bergambar

Gambar iki cuma gambar biasa. Tapi neng gambar iki enek tulisan seng kata katane lucu. Saiki kan akeh wong seng seneng golek golek gambar neng internet. Soale jaman yo wes sarwo internet. Dadi soyo penak arep golek gambar seng model piye mesti enek. Lha neng warung kopi kopdar iki nggawe kata-kata lucu seng diwujudne gambar. Seng arep ngersakne gambare monggo di tingali gambare opo eneke. Sambi ngopi karo rokokan. Atang atang yo rapopo. 😄😄😄

Mak cloroootttt...!!!!

Read More
Cerito Lucu Jawa Koplak Neng Kantor Kelurahan

Cerito Lucu Jawa Koplak Neng Kantor Kelurahan

Ngombe kopi sambi rokokan,
Pengen heppi ayo guyonan. 😄😄😄

Cerito iki nyeritakne kisahe Paijo seng profesine dadi staff neng salah sijine kantor kelurahan.

Paijo ndue unek unek seng arep disampekne neng Pak Lurah. Neng kono Paijo laporan soal progam KB seng neng desone.

Paijo : Pak, progam KB neng desone dewe gagal total.

Lurah : Lho...!!! Kok iso ngono opo sebabe?

Paijo : Iyo pak, sebabe masyarakat wes do kenek NARKOBA...!!!

Lurah : ( kaget ) opo... NARKOBA...???

Paijo :  Iyo pak.

Lurah : Lha kok iso ngono ki kedadeane piye?

Paijo : Ngene pak, lha saben bengi NARKOBA merajalela neng desone dewe. Pelakune roto-roto ora liyo ibuk-ibuk pak.

Lurah : ( soyo bingung ) Mosok to Jo???

Paijo : Domongi kok. Lha piye ibuk-ibuk ki senengane NARik KOlore BApak, makane progam KB gagal total. Rusak goro goro iku pak.

Lurah : Wooo,,, cen ra nggenah weki Jo. Gamblusss...!!!

😄😄😄😄😄

Read More
Cerita lucu si Mamat dan Ibunya πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Cerita lucu si Mamat dan Ibunya πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Pada suatu hari, ada seorang pria yang bernama si Mamat. Pagi pagi sekali dia menuju ke dapur. Dia melihat banyak sekali makanan yang enak dan lezat. Ternyata ibuku pandai juga memasak, kata si Mamat. Tapi perut si Mamat waktu itu belum terasa lapar, jadi dia tidak jadi makan.

Sore harinya habis si Mamat pulang maen, dia melihat makanan didapur masih tertumpuk rapi. Wahhh, pasti enak nich! Tapi ntar saja lah, Mamat mau kerumah temen dulu.

Malam harinya si Mamat bener bener lapar, dia teringat masakan ibunya didapur. Tidak menunggu lama akhirnya dia kedapur melihat masakan ibunya yang enak tadi. Tapi dia melihat mejanya kosong nggak ada makanan sama sekali, hanya tersisa sedikit nasi.

Akhirnya si Mamat bertanya sama ibunya. "Bu, makanan yang enak tadi mana ya bu?"

Sudah habis, tadi paman pamanmu sekeluarga makan disini, jawab ibunya sambil lihat televisi di ruang tamu.

Tapi Mamat belum makan! Cuma tinggal sedikit nasinya, kata Si Mamat penuh harap.

"Ya itu saja dimakan, taburi garam diatasnya". Sudah malam ibu malas masak, lagi asyik lihat sinetron. Jawab ibunya sambil menatap ke arah televisi.

Huuuuu,,, ibu!

Akhirnya Si Mamat ngambek terus jalan dengan muka masam masuk kamarnya tanpa menoleh sedikitpun pada ibunya, dan ditutup pintu kamarnya dan dikunci rapat rapat.

😄😄😄😄😄😄

Read More
CERPEN LUCU SI UDIN DAN PAK POLISI

CERPEN LUCU SI UDIN DAN PAK POLISI

Pada suatu hari ada seorang laki-laki sedang berangkat menuju tempat kerjanya. Sebut saja namanya Udin. Waktu berangkat kerja, ditengah jalan ada segerombolan polisi sedang menjalankan tugasnya. Lagi enak enak naik motor, Udin diberhentikan oleh polisi tersebut. Akhirnya terjadilah percakapan diantara keduanya.

Polisi : Bisa lihat surat-suratnya mas, SIM dan STNK.
Udin : Dengan santainya memberikan SIMnya. Ini pak!
Polisi : Kok fotonya nggak sama dengan wajah kamu.
Udin : Emang nggak sama pak, lha itu saya dapet pinjem dari temen kok.
Polisi : Kenapa kok kamu pinjem SIM orang lain? Berati kamu melanggar tata tertib lalu lintas.
Udin : Lho,,, kenapa bapak marah-marah? Temen yang saya pinjem SIMnya aja nggak marah kok.
Polisi : @#$%&? Dasar anak kurang ajar.

😄😄😄😄😄

Read More
10 GAMBAR UCAPAN LUCU JAWA

10 GAMBAR UCAPAN LUCU JAWA

Gambar iki cuma gambar biasa. Tapi neng gambar iki enek tulisan seng kata katane lucu. Saiki kan akeh wong seng seneng golek golek gambar neng internet. Soale jaman yo wes sarwo internet. Dadi soyo penak arep golek gambar seng model piye mesti enek. Lha neng warung kopi kopdar iki nggawe kata-kata lucu seng diwujudne gambar. Seng arep ngersakne gambare monggo di tingali gambare opo eneke.

Mak cloroootttt...!!!!

Read More