Humor Sosial "SOTO AYAM RASA BAYAR"

Humor Sosial "SOTO AYAM RASA BAYAR"

Humor Sosial kali ini kami hadirkan untuk menghibur anda dan masih kami sajikan dalam bahasa Jawa, yah ciri khas gitu loh. Kali ini kita bahas tentang makanan nih. Yang namanya manusia pasti butuh makan untuk hidup cuy. Namun jangan hidup untuk makan, oyi?! Gaya titik gitu loh interpreneur hiks. Halah, ya sudahlah kebanyakan gaya entar malah bikin pembaca alergi. Oke-oke, langsung ssaja cuz ke bawah, selamat membaca semoga terhibur. 

Siji dino Surti mampir ning warung soto ayam. Arep lapo jal? mesti arep belajar kelompok hwahaha. Yo oralah, arep sarapan yooo. Kebetulan sing duwe warung kuwi mantane Surti. Mantan opo jal? Ojo sampek mantan putune Surti, weleh lebay. Mantan gebetan yooo. Wes-wes,, singkate Surti tumandang mlebu warung mergo ora betah luwe.

Surti: Mas... aku soto ayam 
Bakul: Byuh mbak, sampean iki wong ayu, duduk soto ayam
Surti: Halah mas, gak sah ngrayu, aku ki luwe. Cepet mas
Bakul: Sak piro mbak?
Surti: Owalah mas, mosok wong ayu arep mangan soto sak keranjang
Bakul: Hehe.. tak kiro jaluk sak sedotan

Ora suwi si bakul teko karo gowo sajian nasi plus soto ayam anget.

Bakul: Iki mbak... selamat makan
Surti: Lho mas.. aku pesen soto ayan lho
Bakul: Iku soto ayam mbak
Surti: Kok ora ono ayame?
Bakul: Ayame isih ucul mbak (ngacrus karo ngaleh)
Surti: Ya wes lah, tombo luwe

Barang wes wareg Surti pamitan menyang bakule sinambi duduli unthune sing selilitan daging sak ler.

Surti: Wes ya mass, suwun, wes wareg aku, tak pamit yah
Bakul: Lho, mari mangan ngacir, bayare yoo
Surti: Halah mas sampean iki lak mantanku tah... mbok yo digratisi
Bakul: Aku biyen dadian karo kowe ora gratis, bendino bayari mangan. Wes ayo ndang bayar
Surti: Mas aku iki tuku mangan lawoh soto ayam, mandak ora ono ayame ae, tuwas marai slilit
Bakul: Lhooo... lah kowe nek tuku jambu monyet opo yo ono monyete hmmm. Bayar sik
Surti: @#$#@#$%$#@

Humor Sosial "SOTO AYAM RASA BAYAR" semoga anda terhibur, silahkan lanjutkan ketawanya. Jika kurang puas silahkan baca kisah selanjutnya di kopdar.org Salam tawa.
Read More
Humor Sosial "PKL vs Pegawai" Menang Mana Hayoo

Humor Sosial "PKL vs Pegawai" Menang Mana Hayoo

Humor Sosial "PKL vs Pegawai" kami hadirkan dalam bahasa Jawa. Bicara masalah profesi, yah setiap orang punya pilihan dengan segala keterbatasan dan perbedaan masing-masing. Seperti halnya Penjual tempura alias PKL tempura dengan seorang Pegawai Kabupaten. Mereka sempat debat perihal profesi masing-masing. Namun jangan salah, debat disini bukan seperti dalam sidang kasus Ahok ataupun kopi Mirna. Yang jelas Humor sosial ini kopdar hadirkan untuk membuat anda tertawa. Hehe... gak pake lama intronya, langsung saja chuuz ke bawah, semoga anda terhibur.

Siji dino ono pegawai kabupaten ngando' ning pinggir dalan tuku tempura sosis kanggo oleh-oleh anake ning omah. Sinambi ngenteni di doli si pegawai iseng-iseng tekon iki-iku ngalor ngidul ora penting...

Pegawai: Pak... we pirang tahun dodolan tempura ngini iki?
PKL tempura: 5 tahun pak
Pegawai: Lho wes suwi ya, lah iki gerobak karo modale wes gone bapak dhewe po ra?
PKL: tempura: Durung pak, iki gone bos, aku setoran bendino
Pegawai: Wah..wah..wah, bakulan 5 tahun kudune wes duwe gerobak karo modal dhewe pak (sok interpreneur)
PKL tempura: (ngempet jengkel) Lha pak pegawai kerjo ning endhi lo?
Pegawai: Oh nek aku ning kabupaten, ngantor gitu lhoo (gayae rodo sombong koyo wong lagi sesek plus ngempet enthut)
PKL tempura: Oh... wes pirang tahun pak?
Pegawai: Lumayan... 15 tahun
PKL tempura: La kuwi kantore gone sopo?
Pegawai: Yo gone pemerintah tho pak
PKL tempura: Eyalah... kerjo 15 tahun kudune wes duwe kabupaten dhewe lo
Pegawai: @@#$%$#@#$%$$#@

Humor Sosial "PKL vs Pegawai", selamat tertawa. Saya bantu tertawa yah,, hahahahaha,,, Sudah ya ketawanya, jika kurang puas silahkan membaca kisah humor selanjutnya hanya di kopdar.org salam tawa.
Read More
Cerita KOPLAK TAK ADA ITU LILINPUN JADI

Cerita KOPLAK TAK ADA ITU LILINPUN JADI

Cerita Koplak tak ada itu lilinpun jadi kami sajikan dalam bahasa Jawa. Yah sekedar kisah untuk menemani waktu santai anda daripada ngupil gak abis-abis, uda nyariinnya susah, eh setelah dapat malah dibuang, kok enggak ditabung, so pekerjaan yang kurang bermutu kan. Lebih baik anda nongkrong di kopdar.org sambil katawa-ketiwi senam muka biar awet muda. Selamat membaca, semoga terhibur.

Siji dino Surti mapak bojone sing lagi mulih soko kantor. Sinambi mesam mesem Surti matur nek dheweke telat sak wulan...

Surti: Mas, aku telat sak wulan, awak dhewe arep duwe bayi mas, tapi ojo ngomong sopo-sopo ya, isin mas lek gak sido dadi

Bojone: Iyo sayang

Sesok isuk ono tukang listrik mertamu, menehi weruh...

Tukang listrik: Bu, sampean telat sak wulan

Surti: Hah, teko endhi sampean ngerti (kaget nyut-nyutan)

Tukang listrik: Iki ono catetane

Surti: Hah moso, sampe ono ning catetanmu?!"

Sesok isuke Bojone Surti pating cemungut sungut-sungut budhal nang kantor PLN karo ngamok-ngamok koyo nyamuk mabok keno tabok...

Bojone: Eh pak sampean ok iso wero bojoku telat sak wulan, ono catetane pisan... jiaaaan marai udhel gathel ae

Tukang listrik: Sabar pak sabar, nek bapak pingin catetane dihapus yo bayar ae lah

Bojone: Wah-wah iki pemerasan iki, ora iso ngono! (karo tuding-tuding koyo wong arep dulit petis)
Terus nek aku nekat emoh bayar piye !!! hehm

Tukang listrik: Yo wek bapak tak pedhot!

Bojone: Lho-lho.. lek wekku pedhot la bojoku ning omah gawe opo?!

Tukang listrik: Yaa,, kan iso gawe lilin

Bojone: @@@##$$$%%@#[email protected]%

Cerita koplak... hahaha... bagaimana sudah selesaikah ketawanya, jangan lebar-lebar yah kawatir lalat ikut nimbrung disono. Semoga anda terhibur, jika kurang puas silahkan membaca kisah selanjutnya di kopdar.org , salam tawa
Read More